Jak kupować?
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom i sugestiom naszych Klientów proces zamawiania produktów ograniczyliśmy do 3 kroków, w których szybko, sprawnie i przejrzyście złożysz zamówienie w naszym sklepie.
KROK 1
Żeby zrobić zakupy w naszym sklepie należy wybrany produkt dodać do koszyka za pomocą przycisku „Dodaj do koszyka”. Jeżeli interesuje Cię zakup innych produktów dostępnych w naszym asortymencie kliknij „Kontynuuj zakupy”. Wówczas wybrany wcześniej produkt produkt zostanie zapamiętany w koszyku, a Ty możesz dodawać do koszyka kolejne produkty do „koszyka”. Dzięki temu oszczędzasz na kosztach dostawy, ponieważ złożenie zamówienia na kilka produktów skutkuje niższym kosztem dostawy niż składanie oddzielnych zamówień na poszczególne produkty.
KROK 2
Kiedy w koszyku znajdują się już wszystkie produkty, które chcesz zakupić, kliknij „Przejdź do transportu”. Na tej stronie wybierz dogodny rodzaj płatności oraz dostawy. Możesz również opcjonalnie zaznaczyć otrzymywanie informacji SMS przy każdej zmianie statusu zamówienia - usługa ta jest dodatkowo płatna w kwocie 0,99 zł.
KROK 3
Gdy rodzaj płatności oraz dostawy został już wybrany, kliknij „Przejdź do adresu”. Jeśli posiadasz już konto w naszym sklepie wybierz opcję „Mam już profil w sklepie mixmedia.pl” - wóczas dane adresowe zostaną uzupełnione na takie, jakie masz zdefiniowane na swoim koncie. W przeciwnym wypadku wybierz opcję „Jestem nowym klientem”, a przejdziesz do strony, na której założysz nowe konto. Wypełnij dane adresowe (pola oznaczone gwiazdką są polami wymaganymi). W tym kroku możesz również zadecydować o chęci zarejestrowania się w naszym sklepie (aby złożyć zamówienie nie musisz się rejestrować). Aby założyć nowe konto musisz wpisać i potwierdzić hasło w rozwiniętych polach. Następnie nalez zapoznać się z naszym regulaminem i zaznaczyć jego akceptację – jest to wymagane do złożenia zamówienia. Sprawdź poprawność danych ( czy nie występują gdzieś ewentualne „literówki” ). Jeżeli wszystko się zgadza kliknij „Zamawiam”. Po złożeniu zamówienia na podany przez Ciebie adres e-mail zostanie wysłana prośba o potwierdzenie chęci zakupu. Sprawdź raz jeszcze swoje dane jeśli wszystkie elementy wypełnione zostały prawidłowo kliknij „TAK”. Zamówienie zostanie wysłane do naszego systemu, a o wszelkich zmianach jego statusu poinformujemy Cię bezpośrednio na Twoją skrzynkę mailową ( oraz SMS-em, jeżeli wybrałeś tą opcję ).
Jeżeli podczas składania zamówienia napotkasz na jakikolwiek problem, skontaktuj się z naszą Infolinią pod numerem telefonu 801 44 50 50 lub 327 27 55 27. Nasz konsultant pomoże rozwiązać problem i przeprowadzi Cię przez dalszy proces składania zamówienia.