AGD drobne

Produkty mycenter

()

Witaj Zaloguj się. Jesteś nowym klientem? Zarejestruj się.

Koszyk (0) Wartość koszyka: 0.00 zł

MENU ()Koszyk Sprawdź gazetkę

Infolinia 801 44 50 50

327 27 55 27

Koszt połączenia według taryfy operatora

Przedłużenie gwarancji

Przedłuż gwarancję do 5 lat!




Przedłuż gwarancję nawet do 5 lat i zapewnij sobie komfort użytkowania sprzętu.

Dzięki przedłużonej gwarancji otrzymujesz dodatkową ochronę, niezależnie od zapewnień producenta na urządzenia od skutków nieszczęśliwych wypadków: zalanej klawiatury, zapiaszczonego aparatu czy pękniętej matrycy.

Blisko 30% sprzętu AGD i RTV ulega awariom krótko po upływie gwarancji producenta, a koszty samodzielnej naprawy często przekraczają kilkaset złotych.

Co zyskujesz?
 

KOMFORT UBEZPIECZENIA

  • niski koszt przedłużonej gwarancji (raty już od 4 zł / m-c*) w stosunku do kosztów samodzielnej naprawy (często kilkaset złotych)
  • skuteczna i szybka naprawa sprzętu
  • proste i komfortowe zgłaszanie usterki do Centrum Autoryzacji Szkód bez wychodzenia z domu
  • niskie koszty przedłużonej gwarancji z możliwością kredytowania (raty już od 4 zł / m-c*)
  • możliwość wyboru przedłużenia gwarancji podczas zamówienia przez Internet

NISKIE KOSZTY UBEZPIECZENIA

  • niski koszt przedłużonej gwarancji (raty już od 4 zł / m-c*) w stosunku do kosztów samodzielnej naprawy (często kilkaset złotych)
  • bezpłatna naprawa lub w niektórych przypadkach wymiana sprzętu na nowy wliczona w koszty przedłużonej gwarancji
  • suma ubezpieczenia nie ulega pomniejszeniu o kwoty wypłaconych odszkodowań przez cały okres trwania ochrony

Przykład: przy zakupie pralki o wartości 1000 zł w Wariancie Rozszerzonym na 5 lat dodatkową gwarancję ubezpieczeniową otrzymasz za kwotę mniejszą niż 4 zł miesięcznie!*

 

KOMPLEKSOWOŚĆ UBEZPIECZENIA

  • przedłużona gwarancja obejmuje swym zakresem awarię, czyli zdarzenie o charakterze wewnętrznym po gwarancji producenta,
  • przypadkowe uszkodzenie chroni sprzęt od skutków nieszczęśliwych wypadków takich jak: przypadkowe zalanie, zapiaszczenie, kradzież z włamaniem, czy rabunek
  • ochroną ubezpieczeniową objęte są szkody powstałe w granicach Rzeczpospolitej Polskiej, jak również poza jej granicami
Wybierz bezpieczeństwo
 
Wybierz bezpieczeństwo

JAK PRZEDŁUŻYĆ GWARANCJĘ?

Kupiłeś u Nas sprzęt bez Przedłużonej Gwarancji (Wariant Podstawowy), nic straconego - skontaktuj się z nami!

  • Po dodaniu produktu do koszyka i złożeniu zamówienia pojawi się z okienko z dostępnymi wariantami przedłużenia gwarancji. Zaznacz interesujący Cię wariant, a następnie kliknij "Dodaj do koszyka".
    WAŻNE: Jeżeli nabywasz kilka produktów, musisz dla każdego z nich osoba wybrać opcję przedłużenia gwarancji. "Przejdź dalej" do koszyka, gdzie pojawi się widok i łączny koszt zakupów.
  • Jeżeli nie chcesz przedłużać gwarancji, kliknij "Nie, dziękuję". Wówczas Twój produkt będzie objęty standardową, 2-letnią gwarancją producenta.
    Jeżeli jednak zdecydujesz się na przedłużoną gwarancję, masz możliwość jej przedłużenia w wariancie podstawowej w ciągu 60 dni od daty zakupu - skontaktuj się z nami!
    WAŻNE: Aby skorzystać z opcji Rozszerzonej Gwarancji należy zdecydować się na nią w dniu zakupu.
  • Po przejściu do sekcji "Płatność i dostawa" wybierz formę płatności (w przypadku zakupu ratalnego, koszt przedłużenia gwarancji również zostanie rozłożony na raty) oraz opcję transportu i wypełnij formularz dostawy.
    Nie zapomnij zapoznać się z regulaminem naszego sklepu jak i regulaminem warunków ubezpieczenia sprzętu w STU Ergo Hestia SA.
  • Po skompletowaniu zamówienia produkty zostaną dostarczone we wskazany przez Ciebie adres. Wraz ze sprzętem (lub oddzielną przesyłką wysłaną Pocztą Polską) zostanie dostarczona polisa ubezpieczenia.
    Czas gwarancji jest liczony od daty zakupu. W okresie trwania 24-miesięcznej gwarancji producenta wszystkie usterki należy zgłaszać w autoryzowanym punkcie serwisowym danej marki.
    Po upływie tego okresu usterki należy zgłaszać u Ubezpieczyciela STU Ergo Hestia – szczegółowe instrukcje postępowania w przypadku awarii sprzętu podane są w Ogólnych Warunkach Ubezpieczenia załączonych do polisy.
« powrót
Mycenter Facebook
logo
sign in
zapisz się
  • Jako pierwszy dowiesz się o najnowszych akcjach, promocjach i zwrotach gotówki
    za zakupy urządzeń wiodących producentów.
  • Weźmiesz udział w dedykowanych akcjach producenckich
  • Otrzymasz informację o nowościach
    w sklepach MyCenter i wyprzedażach
  • Na powitanie zyskasz 2% rabatu

Rabat nie obejmuje produktów z aktualnej gazetki i nie łączy się z innymi promocjami.

zamknij [x] Ta witryna korzysta z plików cookie. Możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce prywatności.