AGD drobne

Produkty mycenter

()

Witaj Zaloguj się. Jesteś nowym klientem? Zarejestruj się.

Koszyk (0) Wartość koszyka: 0.00 zł

MENU ()Koszyk Sprawdź gazetkę

Infolinia 801 44 50 50

327 27 55 27

Koszt połączenia według taryfy operatora

Paczkomaty InPost

Paczkomaty InPost

Czym są Paczkomaty InPost?

Paczkomaty InPost to system skrytek pocztowych, służący do odbierania  paczek 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
Osoba robiąca zakupy przez Internet – po zamówieniu przesyłki do Paczkomatu InPost - otrzyma SMS i e-mail z kodem odbioru. Aby odebrać przesyłkę wystarczy wpisać na panelu Paczkomatu InPost numer telefonu komórkowego oraz otrzymany kod odbioru, a skrytka z oczekiwaną przesyłką otworzy się.
W ciągu 2 dni roboczych od momentu nadania paczki, przesyłka znajdzie się w paczkomacie. Odbiór paczki jest możliwy o dowolnej porze dnia czy nocy.
Jeśli Klient nie odbierze przesyłki w ciągu 3 dni, zostanie ona przewieziona do najbliższego Oddziału InPost. O adresie, pod którym paczka będzie czekać do odbioru Klient zostanie poinformowany SMS-em i e-mailem. W przypadku nieodebrania przesyłki w ciagu 14 dni od momentu doręczenia jej do Paczkomatu InPost, InPost zwróci przesyłkę Nadawcy na jego koszt, pobierając opłatę równą kwocie nadania tej przesyłki.


Zalety

Zalety Paczkomatów InPost:
Atrakcyjne ceny
atrakcyjna cena przesyłki;
 
Szybki czas odbioru przesyłki
wygodne odbieranie paczek z paczkomatów bez oczekiwania w kolejce, bez zbędnych dokumentów;
 
Odbiór 24/7
dostępność Paczkomatów 24h/7 – niezależność od kurierów, czy godzin otwarcia punktów pocztowych, samodzielne zdecyduj o porze i lokalizacji odbioru paczki;
 
Szybkie doręczenie przesyłki
doręczenie przesyłki do Paczkomatu InPost najpóźniej w ciągu 2 dni roboczych od dnia jej nadania;
 
Powiadomienie mailem lub SMS-em
powiadomienie o oczekującej w Paczkomacie przesyłce za pomocą e-maila i SMS-a;
 
Bezpieczeństwo przesyłek
stały monitoring kamer wideo, gwarantujący bezpieczeństwo przesyłek w Paczkomatach InPost.
 

Dlaczego skorzystać z Paczkomatów ?

Paczkomaty InPost to innowacyjne rozwiązanie korzystne zarówno dla Klientów, jak i dla sklepów internetowych. Usługa ta gwarantuje firmom, oferującym zakupy on-line, szybki, wygodny i tani odbiór paczek przez ich Klientów, a samym Klientom pełną satysfakcję z dokonywanych zakupów.
Powiadomienie mailem lub SMS-em
Kupując w sklepie internetowym lub na aukcji internetowej, wybierz Paczkomaty InPost, jako formę dostawy.
Koszty przesyłki można uregulować za pomocą karty kredytowej lub przelewu on-line podczas składania u nas zamówienia. Po otrzymaniu zamówienia przygotujemy paczkę i przekażemy ją firmie InPost, która jak najszybciej dostarczy przesyłkę do wskazanego podczas składania zamówienia Paczkomatu InPost.
 
Powiadomienie mailem lub SMS-em
Przesyłkę można monitorować za pomocą funkcji śledzenia na stronie www.paczkomaty.pl.
 
Powiadomienie mailem lub SMS-em
Maksymalnie do 2 dni roboczych paczka zostanie dostarczona do wybranego przez Zamawiającego Paczkomatu InPost. Gdy paczka znajdzie się w skrytce natychmiast wysyłany jest SMS i e-mail z kodem odbioru w celu powiadomienia o możliwości odbioru przesyłki.
 
Powiadomienie mailem lub SMS-em
Przy odbiorze należy na ekranie Paczkomatu InPost wprowadzić numer telefonu komórkowego podany podczas składania zamówienia i kod odbioru otrzymany SMS-em, a skrytka z Twoją paczką otworzy się.
Na odebranie paczki Zamawiający ma 3 dni. Po 2 dniach otrzyma on ponowne przypomnienie SMS-em/ e-mailem o odbiorze paczki. Po 3 dniach paczka zostanie przekazana do Oddziału InPost. Po 14 dniach od momentu dostarczeniu paczki do Paczkomatu InPost przesyłka zostanie odesłana z powrotem do nadawcy.
 
W razie dodatkowych pytań Infolinia InPost dostępna jest pod numerem telefonu 801 400 100 (dla telefonów stacjonarnych) i 722 444 000 (dla telefonów komórkowych). Można również skorzystać z Wirtualnego Doradcy.

Paczka za pobraniem

Do jakiej wartości można wysyłać paczkę za pobraniem?
Maksymalna wartość paczki pobraniowej to 5 000 zł.
Jak wygląda proces opłacania paczki za pobraniem?
Po otrzymaniu wiadomości sms i e-mail odbiorca powinien uregulować płatność za paczkę u naszego Partnera bądź w innym wyznaczonym do tego celu miejscu. Dokładny adres oraz godziny otwarcia podane są w smsie oraz e-mailu jaki otrzymuje odbiorca paczki. Odbiorca paczki przekazuje operatorowi terminalu POS numer telefonu komórkowego oraz kod płatności, które operator wprowadza do terminala a następnie otrzymuje kwotę jaka powinna zostać zapłacona za paczkę. Jeżeli kwota ta zostanie zaakceptowana terminal drukuje paragon z kodem otwarcia skrytki. Aby odebrać paczkę z paczkomatu wystarczy podać numer telefonu komórkowego oraz wpisać uzyskany kod otwarcia lub zeskanować kod kreskowy widoczny na paragonie.
Opcja odbioru przesyłki w Paczkomacie dostępna jest tylko dla wybranych kategorii. Informacja o możliwości wybrania takiej formy przesyłki pojawi się po przejściu do koszyka z produktami.
« powrót
Mycenter Facebook
logo
sign in
zapisz się
  • Jako pierwszy dowiesz się o najnowszych akcjach, promocjach i zwrotach gotówki
    za zakupy urządzeń wiodących producentów.
  • Weźmiesz udział w dedykowanych akcjach producenckich
  • Otrzymasz informację o nowościach
    w sklepach MyCenter i wyprzedarzach
  • Na powitanie zyskasz 2% rabatu

Rabat nie obejmuje produktów z aktualnej gazetki i nie łączy się z innymi promocjami.

zamknij [x] Ta witryna korzysta z plików cookie. Możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce prywatności.