AGD drobne

Produkty mycenter

()

Witaj Zaloguj się. Jesteś nowym klientem? Zarejestruj się.

Koszyk (0) Wartość koszyka: 0.00 zł

MENU ()Koszyk Sprawdź gazetkę

Infolinia 801 44 50 50

327 27 55 27

Koszt połączenia według taryfy operatora

FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Każdy produkt, który jest prezentowany na naszej stronie, można zamówić w następujący sposób:

  • składając zamówienie na stronie sklepu internetowego,
  • dzwoniąc pod numer 801 44 50 50 lub 32 727 55 27 od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00 – 17:00.

 

Jeżeli podczas zakupu pojawią się wątpliwości, który produkt kupić istnieje możliwość porównania go z innymi. Można to zrobić poprzez zaznaczenie „dodaj do porównania” wybranych wcześniej produktów. Następnie należy wejść w „Twoje porównania” na górze naszej strony aby zobaczyć porównanie.



Zakupy na raty w naszym sklepie można dokonać za pośrednictwem Credit Agricole lub BGŻ PNB PARIBAS na dwa sposoby:

  • podpisując umowę ratalną w jednym z naszych punktów odbioru osobistego,
  • poprzez stronę internetową wypełniając formularz ratalny on-line

Więcej informacji o zakupach na raty znajdą Państwo w zakładkach o ratach Credit Agricole oraz ratach BGŻ PNB PARIBAS.

 

W naszym sklepie dostępne są następujące formy płatności:

  • gotówką przy odbiorze – płatność podczas odbioru urządzenia od kuriera lub w naszym punkcie odbioru osobistego,
  • przelewem – płatność na nasze konto przed wysyłką towaru. Numer konta bankowego podany jest w wiadomości e-mail wysyłanej po skompletowaniu zamówienia,
  • za pośrednictwem PayU – płatność kartą kredytową lub szybkim e-przelewem,
  • na raty – po otrzymaniu ze strony banku zgody na sprzedaż ratalną następuje wysyłka towaru

Należy pamiętać, że w przypadku płatności przelewem, realizacja zamówienia rozpocznie się po zaksięgowaniu przelewu bankowego.

 

 

Jeżeli z jakiegoś powodu konieczna jest zmiana zamówionego produktu na inny bądź zmiana dany adresowych w zamówieniu, prosimy o kontakt telefoniczny z naszą Infolinią lub o wysłanie wiadomości e-mail poprzez formularz kontaktowy.

 

Dokładny koszt dostawy jest uzależniony od rodzaju wybranego produktu, jego ilości i wybranej formy płatności. Można go sprawdzić poprzez dodanie produktów do koszyka, a następnie wybierając dogodną formę płatności.

 

W przypadku zakupu kilku produktów koszt dostawy jest niższy niż łączny koszt za każdy z produktów z osobna.

 

Produkty zamówione w naszym sklepie można odebrać na kilka sposobów:

  • dostawa za pośrednictwem firmy kurierskiej, współpracujemy z DHL, ROHLIG SUUS Logistics SA.
  • odbiór w jednym z naszych salonów - pełną listę można znaleźć w zakładce Sklepy Mycenter,
  • odbiór w paczkomatach IN-POST - pełną listę paczkomatów dostępna jest na stronie Paczkomatów,
  • realizujemy również dostawę z wniesieniem, jednakże jest on dostępny tylko w wybranych regionach - ich zasięg można sprawdzić w zakładce Dostawy z wniesieniem.

 

Listę naszych sklepów można znaleźć w całej Polsce a ich liczba stale rośnie. Dokładny wykaz salonów znajduje się w zakładce Sklepy Mycenter.

 

Godziny otwarcia naszych punktów można znaleźć wybierając na mapce dane województwo, a następnie miasto i dany sklep. Tutaj znajduje się nasza mapka.

 

Nasze sklepy posiadają ekspozycję towarową, ale tylko nieznaczna część wystawionych towarów jest dostępna od ręki. Dlatego też konieczne jest złożenie zamówienia, czy to w sklepie stacjonarnym, czy też internetowym.

 

Czas dostawy uzależniony jest od kilku czynników:

  • w przypadku produktów dostępnych na naszym magazynie wysyłka realizowana jest następnego dnia roboczego,
  • w przypadku płatności przelewem czas realizacji wydłuża się o czas zaksięgowania przelewu,
  • w przypadku produktów których aktualnie nie posiadamy w naszym magazynie i musimy je zamówić u producentów czas realizacji wydłuża się o czas oczekiwania na dostawę od producenta (zwykle termin ten nie przekracza tygodnia),
  • w przypadku odbioru osobistego czas realizacji wynosi od 1 do 3 dni roboczych, uzależnione jest to od naszych cyklicznych dostaw do naszych sklepów.
  • w przypadku przesyłek o wadze przekraczającej 30 kg, czas doręczenia przesyłki kurierskiej może wynosić do 48h.

 

W pierwszej kolejności należy sprawdzić czy produkt jest oryginalnie zapakowany i w jakim jest stanie (dotyczy to również stanu opakowania). W przypadku uszkodzonego opakowania mają Państwo prawo otworzyć przesyłkę przy kurierze celem sprawdzenia stanu dostarczanego przedmiotu. Jeżeli towar posiada wgniecenia lub jego stan budzi jakiekolwiek wątpliwości, należy spisać z kurierem protokół szkody koniecznie w tym samym dniu, w którym odbyła się dostawa. Następnie zaistniałą sytuację należy zgłosić do naszego działu reklamacji poprzez formularz reklamacyjny.

 

Kurierzy zwykle dostarczają przesyłki do godziny 17, aczkolwiek zdarza się, że dostawa odbywa się później. Jednakże sklep Mycenter.pl nie ma na to wpływu.

 

Kurier ma obowiązek skontaktować się przed planowaną dostawą. Jednak zdarza się, że w sporadycznych przypadkach tego nie robi.

 

Kurierzy maja obowiązek wnieść sprzęt, którego waga nie przekracza 30 kg i nie zabiera starego sprzętu. Odbiór starego sprzętu jest możliwy przy wybraniu dostawy naszym transportem firmowym za dodatkową opłatą.

 

Produkty prezentowane na naszej stronie są objęte 2 letnia gwarancją producenta. Istnieje jednak możliwość przedłużenia gwarancji do 5 lat za dodatkową opłatą. Szczegóły znajdą Państwo w zakładce o przedłużonej gwarancji.

 

Tak. Każdy produkt widoczny na naszej stronie jest oryginalny, pochodzi od producenta i jest objęty gwarancją.

 

Większość produktów podsiada dołączone naklejki z nazwą sprzedającego, które wystarczy przykleić w odpowiednim miejscu na karcie gwarancyjnej, a w przypadku ich braku prosimy o wysłanie karty gwarancyjnej celem jest ostemplowania na adres:
Dział Sprzedaży Internetowej Pok. 38
ul. Pyskowicka 14
41-807 Zabrze

 

Gwarancję można podbić w dowolnym momencie jej trwania. Nawet tydzień przed jej końcem.

 

W takim wypadku sprzęt należy oddać do najbliższego autoryzowanego serwisu producenta. Ich lista znajduje się na karcie gwarancyjnej lub na stronie producenta.

 

Wynika to z faktu, że porównywarki cenowe nie skanują naszych cen w czasie rzeczywistym lecz 2-3 razy dziennie, dlatego też w niektórych przypadkach mogą występować rozbieżności pomiędzy ceną na naszej stronie a ceną na porównywarce cenowej.

 

Oczywiście. Jesteśmy płatnikiem VAT i na życzenie Klienta wystawiamy faktury. W pozostałych przypadkach domyślnie wystawiamy paragon.

 

 

« powrót
Mycenter Facebook
logo
sign in
zapisz się
  • Jako pierwszy dowiesz się o najnowszych akcjach, promocjach i zwrotach gotówki
    za zakupy urządzeń wiodących producentów.
  • Weźmiesz udział w dedykowanych akcjach producenckich
  • Otrzymasz informację o nowościach
    w sklepach MyCenter i wyprzedażach
  • Na powitanie zyskasz 2% rabatu

Rabat nie obejmuje produktów z aktualnej gazetki i nie łączy się z innymi promocjami.

zamknij [x] Ta witryna korzysta z plików cookie. Możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Więcej informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce prywatności.